Мета:
- Навчальна: сформувати поняття про визначення вибухонебезпеки, основні характеристики, вплив техногенних чинників, вибухозахист.
- Виховна: виховувати культуру праці, працелюбність, повагу до праці.
- Розвиваюча: розвивати мислення, сприяти всебічному розвитку учнів, розвивати пам`ять, мислення.
Тип уроку: лекція.
Методи навчання: пояснювально-ілюстративні, наочні, репродуктивні, частково пошукові.
Структура уроку
І. Організаційний етап . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 хв
ІІ. Повідомлення теми, мети,завдань уроку, мотивація навчальної
діяльності .. ..3 хв
III. Актуалізація опорних знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 хв
IV. Вивчення нового матеріалу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 хв
1.Теоретичні основи механізму горіння та вибуху.
2.Стан та динаміка аварійності в світовій індустрії.
3.Основні характеристики вибухонебезпеки.
4.Вплив техногенних чинників на екологічну безпеку та безпеку життя і здоров’я людей.
5. Вибухозахист виробництва.
Контроль професійних базових компетентностей.
V. Закріплення й узагальнення знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 хв
VI. Домашнє завдання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 хв
VII. Підбиття підсумків уроку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 хв
|