Мета:
- Навчальна: сформувати знання про горючі речовини, умови та види процесу горіння, набути навички практичного застосування первинними засобами пожежогасіння.
- Виховна: виховувати культуру праці, працелюбність, повагу до праці.
- Розвиваюча: розвивати мислення, сприяти всебічному розвитку учнів, розвивати пам`ять, мислення.
Тип уроку: лекція.
Методи навчання: пояснювально-ілюстративні, наочні, репродуктивні, частково пошукові.
Структура уроку
І. Організаційний етап . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 хв
ІІ. Повідомлення теми, мети,завдань уроку, мотивація навчальної
діяльності .. ..3 хв
III. Актуалізація опорних знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 хв
IV. Вивчення нового матеріалу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 хв
1.Умови та види процесу горіння.
2. Група горючості матеріалів та речовин.(Легкозаймисті горючі рідини.
Займисті, важко займисті і незаймисті речовини, матеріали і конструкції).
3.Поняття вогнестійкості.
4.Вогнегасильні речовини та матеріали.
5.Пожежна техніка для захисту об’єктів.
6. Особливості гасіння пожежі на об’єктах.
7. Організація пожежної охорони в с/г виробництві.
8. Практичне використання вогнегасильних речовин та матеріалів.
V. Закріплення й узагальнення знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 хв
VI. Домашнє завдання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 хв
VII. Підбиття підсумків уроку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 хв
|