Мета:
- Навчальна: поглибити знання учнів про надзвичайні ситуації; сформувати уявлення про причини їх виникнення, наслідки, права та обов’язки людини під час НС та в період ліквідації їх наслідків.
- Виховна: прищеплювати бережливе ставлення до власного здоров’я та життя.
- Розвиваюча: розвивати навички самозахисту та взаємодопомоги;
розвивати мислення, сприяти всебічному розвитку учнів, розвивати пам`ять, мислення.
Тип уроку: лекція.
Методи навчання: пояснювально-ілюстративні, наочні, репродуктивні, частково пошукові.
Структура уроку
І. Організаційний етап . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 хв
ІІ. Повідомлення теми, мети,завдань уроку, мотивація навчальної
діяльності .. ..3 хв
III. Актуалізація опорних знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 хв
IV. Вивчення нового матеріалу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 хв
1. Вимоги нормативних актів про охорону праці щодо безпеки виробничих процесів, обладнання, будівель і споруд.
2. План ліквідації аварій.
3.Поводження в надзвичайних ситуаціях.
4.План евакуації з приміщень на випадок аварії.
5.Практичне завдання: дії у разі виникнення аварійної ситуації (змоделювати ситуацію).
Тематичне оцінювання. Контроль професійних базових компетентностей
V. Закріплення й узагальнення знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 хв
VI. Домашнє завдання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 хв
VII. Підбиття підсумків уроку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 хв
|