Мета:
- Навчальна: сформувати знання про основні законодавчі акти з охорони праці.
- Виховна: виховувати культуру праці, працелюбність, повагу до праці .
- Розвиваюча: розвивати мислення, сприяти всебічному розвитку учнів, розвивати пам`ять, мислення.
- Тип уроку: лекція.
Методи навчання: пояснювально-ілюстративні, наочні, репродуктивні, частково пошукові.
Структура уроку
І. Організаційний етап . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 хв
II. Актуалізація опорних знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 хв
ІІІ. Повідомлення теми, мети,завдань уроку, мотивація навчальної
діяльності .. ..3 хв
IV. Вивчення нового матеріалу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 хв
- Конституція України.
- Закон України «Про охорону праці».
- Законодавчі акти з охорони праці.
- Основні завдання системи стандартів безпеки праці.
V. Закріплення й узагальнення знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 хв
VI. Домашнє завдання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 хв
VII. Підбиття підсумків уроку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 хв
|