Мета:
- Навчальна: сформувати знання про охорону праці, мету і завдання предмету «Охорона праці».
- Виховна: виховувати культуру праці, працелюбність, повагу до праці.
- Розвиваюча: розвивати мислення, сприяти всебічному розвитку учнів, розвивати пам`ять, мислення.
Тип уроку: лекція.
Методи навчання: пояснювально-ілюстративні, наочні, репродуктивні, частково пошукові.
Структура уроку
І. Організаційний етап . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 хв
ІІ. Повідомлення теми, мети,завдань уроку, мотивація навчальної
діяльності .. ..3 хв
III. Актуалізація опорних знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 хв
IV. Вивчення нового матеріалу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 хв
1. Зміст поняття «Охорона праці». Основна мета та завдання предмета «Охорона праці».
2. Соціально-економічне значення охорони праці.
3. Додаткові вимоги щодо вивчення предмета при підготовці робітників для виконання робіт з підвищеною небезпекою.
V. Закріплення й узагальнення знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 хв
VI. Домашнє завдання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 хв
VII. Підбиття підсумків уроку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 хв
|